LCHF Dag 2.. Hur går det då? Jo jag är ski...

LCHF Dag 2.. Hur går det då? Jo jag är skittrött och illamående.. Allt fett får mig att spy snart, men jag ska fasen härda ut!! 3-4 veckor minst! Jag känner verkligen av kolhydratbristen och framför allt sockerbristen! Kan knappt tänka klart, nästan som om man skulle ha en depression. Men det borde vända efter en vecka, HOPPAS!! körde ju den här dieten 3 veckor i somras och resultatet var verkligen ett faktum då! Finns ju så mycket kläder som jag skulle vilja shoppa om jag var några kilo mindre. Åker ju till London om 8 veckor och då ska jag fasen vara vid mitt slutmål! Jäklar vad jag ska belöna mig med en massa snyggt då om jag klarar det här!!! Sjukt sugen på lite söt fruktjuice men det kan man ju glömma! Får bli vatten ist då.. Nä det här blir ju bara ett jäkla gnäll inlägg så jag slutar här. Tänkte sätta på en film straxt om jag orkar ta mig från soffan till köket och hämta filmen och gå tillbaka till vardagsrummet..

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress