Jag måste komma igång nångång..
Ja för igår fick jag tillomed ett samtal från gymmet där dom undrade vart jag tagit vägen... Jag lovade att jag skulle dyka in senare i veckan och imorgon ska jag faktiskt gå dit! Måste ju dessutom inviga mina nya tränin gsskor! :)

Förresten, jag måste tipsa er om nåt riktigt gott och mättande: Fyllda paprikor! Hittade receptet på TACKANS blogg häromdagen och lagade dom till kvällsmat/middag idag, sjuuukt gott och man blev riktigt mätt som sagt, så mätt har jag inte varit på över en månad och ändå så innehåller portionen till en person endast 339 kcal tror jag det var. Orkar inte skriva hela receptet men det finns ju på tackans blogg för er som vill prova :)

Idag är det på datumet 1 månad sen jag åt nånting onyttigt- 4 veckor och 3 dagar (förutom 2 skumtomtar som Frida fresta i mig) Men idag unnade jag mig en bit av min After Eight Brownie och den var såå god! Självklart inkluderade jag den biten i mina 1200 kcal/dag så det blev lite mindre mat men eftersom jag gick powerwalk idag så fick jag ju också några kcal extra att äta. Var precis inne hos grannen på blixtvisit och han hade lagat knäck och bjöd så jag stoppade snällt en i munnen, vill inte tala om för alla att jag försöka minska några kilon eftersom att de antagligen tror att jag fått anorexi då eller nåt, jaja en knäck mer eller mindre kvittar iaf :))

Ledig imorgon också :) Sovmorgon!! Ska ställa klockan på 11 tror jag, annars kan det gå så illa att jag vaknar när det redan hunnit bli mörkt, det har faktiskt hänt några ggr..
Tackan

Ja vet de är så goda och så enkla, man kan ta bort köttfärsen med och bara ha dem vegetariska till kött elelr bara som de är. Snygg omelett :-)

Nilla

Vilket gym? Jag måste ju hitta ett bra i Norrköping.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress