Ja ni kära bloggläsare, jag kan dystert me...

Ja ni kära bloggläsare, jag kan dystert meddela att jag i helgen GÅTT UPP i vikt. 0,6 kg mer i vikt än när jag startade :( fast jag tänker inte ge mig. Jag vet ju att jag ätit för lite under helgen och då jag äter är det mer protein än fett, det ska ju bara tvärt om. Men det är svårt att bara trycka i sig fett! Magen har inte kommit igång ordenligt heller än- det kan ju också vara en anledning. Äter dessutom sent om kvällarna.. Ja flera småsaker som kan justeras. Jag har ju iallafall inte ätit ett gram socker på 1 vecka och helt uteslutit kolhydrater förutom 2 tomatskivor o 2 salladsblad.. Ska kolla måtten imorgon för att se om dom minskat nåt iaf.

Nilla

Men väger du dig vid samma tidpunkt på dagen? Man väger ju alltid mera på kvällen än på morgonen?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress