Godmorgon..
Ja fast jag har varit vaken 2 timmar nu kanske. Jag har vänt på dygnet totalt! Är uppe till 02:30 minst om kvällarna, vilket gör att jag är sjukt trött på mornarna och sover till efter lunch och sen är ekorrhjulet igång..

Jag har varit ledig tisdag onsdag och torsdag och inte gjort ett skit egentligen. Hade tänkt att jag skulle rensa lite här hemma- flyttar till större om ett par månader, dessutom har jag lite grejer som ska läggas ut på Tradera men det blir ju aldrig gjort.

Frukost idag blev det vanliga: ägg, majonnäs o bacon och till det 2 koppar te med vispgrädde i.

Igår drack jag dessutom ett halvt glas vispgrädde rakt upponer, kände att jag fått i mig för lite fett eftersom jag sover till lunch. Flytande vispgrädde är ju så jäkla gott och dessutom så håller man sig mätt lite längre :)

Fick lite ont på baksidan av vänster knä under promenaden igår och känner av det idag också, antagligen är det väl nån led eller nåt som varit "stillasittande" för länge, ska smörja med lite zon idag innan vi ger oss ut.
Har faktiskt lite värk i rygg och nacke också fast det känns mera som träningsvärk där, shit vad otränad jag måste vara!!

Varje gång man går förbi spegeln så kollar man efter om det har minskat lite på kroppen, men jag har ju vägt mig och tagit mått så jag kan ju kontrollera det för det är svårt att se skillnad då man ser sig själv i spegeln 10 ggr per dag.

Har märkt på sista tiden att mina bh:ar är lite för tighta i omfång, känns som man blir strypt och jag får panik!! Mätte under brösten häromdagen och fick 77 cm, det är 1 cm från 80 i omfång på bh-storlek, just nu har jag 75.
Jag vill verkligen inte behöva gå upp i storlekar för det är ju på nåt vis som att acceptera att man blir större o större, eller nästan lite som att blunda för det förresten. Innan man vet ordet av så har man ju "råkat" gå upp 5 storlekar.
Kom och tänka på det här med bh storlekar när jag läste Veronicas blogg
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress