Dag 3..
Har faktiskt mått lite bättre idag än vad jag gjorde igår. Sov riktigt länge idag på det blev brunch istället för frukost

* 2 kokta ägg med majonnäs
* halvt pkt med bacon

Till mellanmål idag blev det en kopp kaffe med vispgrädde i.
Har ju fått i mig ganska lite idag så jag måste äta desto mer under eftermiddan/kvällen
Tänkte äta lax med oliver och en fet krämig röra till på creme fraiche och majonnäs.

Ska göra iordning tonfiskröra också så att jag har det klart till lunchen under morgondagen, kanske kanske att jag ger mig på att baka lchf bröd under kvällen också. Fast jag vet inte vart jag ska hitta tid till allt det här, vid 18:15 ska jag ut på en timmes powerwalk med Anna och Frida och sen efter det kl 20 så börjar Bonde söker fru (älskart) efter det är det säsongstart för Carina Berg flyttar in och efter det är det Kalla Fakta.
Ja sen är kl 22 och vi ska se det sista av filmen som vi såg igår kväll, en halvtimme ca.. Sen är det läggdags...

Hlet sjukt egentligen när jag ser det såhär svart på vitt, jag menar onsdags kvällen (livet) är ju helt styrt efter tv-program.
Fast faktiskt brukar jag inte ha så här strikt tv-schema, det är faktiskt bara idag, och så Robinson på torsdagar ja och sen Desperate Housewives tisdagar.

Kanske att det kommer upp nån bild senare på mina bröd om det nu blir nåt brödbak..

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress