Är inte serien Modern Family på 4:an en av...

Är inte serien Modern Family på 4:an en av de bästa komedi serier som finns!! Haha, jag bara älskar alla karaktärer! Gay paret är ju för underbara!!!! Har faktiskt ett manligt gaypar med en liten bebis från Indien på våningen under våran. Ska man kanske gå ner och försöka bonda? ;) dom var nyligen med i serien på SVT som heter Barn till varje pris, där man får följa par o singlars öden och längtan efter ett eget litet barn. Paret under oss använde sig av en surogat mamma i Indien och en av de 2 killarna är den lillas biologiska fader. Coolt vad tekniken gått framåt egentligen. Jag menar kvinnan som födde parets dotter är ju inte ens den biologiska mamman.. Det hade man ju aldrig kunnat föreställa sig möjligt för några årtionden sedan. Snart kan kanske män också bära på barn. Nu ska vi ta och sätta på datorn och kolla på sista avsnittet ur miniserien Mad Dogs (också SVT) efter det ska jag borsta min häst, sen ska jag rida min häst... Haha skoja bara lilla mamma, moster, övriga släkten mfl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress