Woohooo jag har hittat tradera :) eller al...

Woohooo jag har hittat tradera :) eller alltså jag har ju såklart vetat vad det är men jag har aldrig nyttjat den sidan förut. Köpte en jacka till axel och lite andra sommarkläder till honom men just nu har jag köpstopp! Jag har dessutom lagt ut 2 annonser som ligger där tills på måndag eller tisdag tror jag, en klänning från Rules By Mary som är helt oanvänd- nypris 600 eller 700 kr, tyvärr var den för liten över brösten på mig, sen har jag även lagt ut ett par Hugo Boss klackar, använda vid 2 tillfällen- dom är lite för stora för mig och "glappar" därför när jag går. Dom kostade 2500 kr och är sjuuuukt läckra!! Så passa på och gå in och kolla om det är nåt som faller er i smaken- mitt säljarnamn är tesslundin :))

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress