Herregud vad har man hamnat på för cp-tåg?...

Herregud vad har man hamnat på för cp-tåg?? En sitter med hörlurar och sjunger och det är en vanlig kvinna i 35-40 års åldern som för övrigt ser normal ut.. Vi kanske inte vill lyssna på det?! Sen är det en gubbe som snarkar otroligt högt, verkligen drar timmerstockar, alltså ashögt!! Hur kan man tillåta sig själv att somna på tåget om man är en sån snarkare? För det måste han ju vara medveten om?! Och nu sitter kvinnan bakom min plats (hon som sjöng nyss) och stönar högt! Onanerar hon eller? Först trodde jag att hon gäspa ovanligt mycket och länge men nu är jag nästan säker på att det är första alternativet! Törs inte vända mig om och kolla, om hon sitter och snuskar sig så sliter jag ut framtänderna på na!!!!! För övrigt så är jag på gott humör :) precis avslutat sista nattpasset och är snart hemma i Norrköping :))

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress