VÅÅÅÅR!!
Godmiddag!! Guuuud så jäkla underbart väder!!! Hade samma fina sol hela vägen till jobbet imorse :)  Trodde dock att det var ett skämt när klockan ringde och det var dags att stiga upp!!!! Hade bestämt mig för att gå och lägga mig tidigt igårkväll men sen kom Lisa och Tyra förbi vid 23 tiden och jag blev inte av med dom förrens vid 01:30 ca.. Och då fick jag bokstavligen slänga ut dom efter att jag påpekat i över en timme att "det kanske är dags att ni går nu för jag är lite trött och jag ska..." haha. Fast det var det värt! Är faktiskt ovanligt pigg för att bara sovit ett par timmar :)

Den här helgen har jag fått känna på hur det är att vara den som går upp medans den andra ligger kvar i sängen. Vanligtvis i veckorna när M går upp så kan jag ligga kvar och sova, i helgen har det ist varit han som ligger kvar i skönaste sängen med ett prassligt duntäcke- man vill ju inget hellre än att ligga kvar och mysa då!! Jaja imorgon är det hans tur att gå upp tidigt igen och jag kan sova vidare.

Nu måste jag slänga i mig lite mat lite snabbt, shiiiiit vad rasten går fort!


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress