Rast...
Jobbar ju 7-21 idag vilket innebär att man har rast några timmar mitt på dan.. Ganska värdelöst faktiskt, skulle vara skönare att arbeta sina 10 timmar i sträck istället. Så nu är jag hemma i mammas hus och tänkte äta lite- dom bor ju här ute (jobbar i Östra Husby)

Tog några bilder med mobilen på solen från när jag körde till jobbet 6:30 imorse, jäkligt skönt när det är ljust så dags på morgonen! Tog bilderna samtidigt som jag körde och ni som har iPhone vet hur svårt det är att hantera mobilen och göra annat samtidigt så kvaliten på bilderna blev kanske inte dom bästa- ska kolla senare och se om nån är någorlunda för att lägga ut här..

Hittade en mapp på datorn här ute med en massa bilder på Axel så här bjuder jag på några:




























ÄLSKADE UNGE!!!!!


Nähä... En liten powernap på det här då...
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress