Jaha... Dagen började på kontoret för Norr...

Jaha... Dagen började på kontoret för Norrköpings Kommun med en intervju för att bli inskriven i vikariebanken. Kvinnan som intervjuade mig var världens gulligaste och we hit it of ;) tyvärr så upptäckte vi att jag saknar en kurs i arbetsmiljö och säkerhet och utan den är inte mitt betygsdokument komplett och då kan jag inte bli inskriven.. Åhhhh har ringt runt till flera inom kommun och Komvux nu och den enda lösningen är att jag läser hemma på distans och får en prövning i maj och om jag klarar den då så får jag mitt betyg, det trista är att vikariebanken stänger nu igen och inte öppnar för inskrivning igen förrens i höst :( BALLE!! Resten av dagen ska jag tillbringa med att åka till Nordic och hämta köksbord och stolar och sen åka ut till Ö Husby för att jobba kväll. Ni missar väl inte nya dokuserien som börjar på kanal 4 ikväll kl 21, En unge i minuten.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress