Jag måste vara galen!! Ska ut och köra sam...

img_6807 (MMS)

Jag måste vara galen!! Ska ut och köra samma runda en gång till.. Den här gången ska jag möta upp Frida i Smedby och sen gå vidare med henne till HC och köpa hårfärg :) efter frukosten har jag suttit och läst på olika träningsbloggar och blivit inspirerad och taggad till att ta tag i min kropp! Funderar på om jag ska lägga ut bilder på hur min kropp ser ut för tillfället så att ni kan se efterbilder och resultat senare, på så sätt blir jag lite mer pressad att fortsätta liksom ;) fast vågar jag? Vill ni ens se? Är det ens nån som läser det här?? Kommentera isf! Får jag några kommentarer om det så lovar jag att lägga ut bilder. Hjälp jag som är så nojig över min kropp just nu!!! Nu har jag hoppat i ett underställ som jag tänkte ha under träningskläderna, då borde jag ju kunna gå utan en tjock och tung täckjacka tänkte jag.. Time to go!!!!

Nilla

Lite varmt med underställ? När du är i Husby och jobbar kan vi ta en tur runt boberga? Längre fram i vår blir det race runt Janssons Kärr, eller hur!

Zara

Tycker du är jättefin. Får man fråga vad ditt knep var efter graviditeten? Själv har man några kilon kvar. Hur lång är du och hur mkt väger du nu?

Tessan

Zara: jag är 175 cm lång, har inte vägt mig på sistone men jag skulle tippa på 60-62 kg.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress