Jag är så pinsam så jag dör! Går på Drott...

Jag är så pinsam så jag dör! Går på Drottninggatan hemåt efter begravningen när det plötsligt dimper ner en stor blöt, tung snöhög från taket rakt ner i huvudet på mig. Jag vingla liksom till pga tyngden men jag beslutar snabbt i huvudet för att inte låtsas nånting om fast att det är uppenbart att jag måste märkt nåt! Så jag fortsätter bara gå rakt framåt som ingenting med blötsnö som rinner ner för ansikte och nacke och jag känner dessutom en tyngd kvar på huvudet. Sneglar lite i smyg åt sidan så att jag kan spegla mig och ser att jag har en stor snöhög på skallen, nästan som en snölykta typ, då kan jag ju inte reagera helt plötsligt för det verkar ju ännu mer stört tänker jag.. Jag vet ju liksom att dom som går bakom mig har sett hela händelsen eftersom dom susade till när snön damp ner. Gud Folk måste ju trott att jag var sjuk i huvudet!!! Ungefär som när man går ensam och vinglar till i höga klackar men går vidare med näsan i vädret och ingenting låtsas om, fast det här var värre! Mycket värre!! Haha varför är man sån för?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress