Bra dag i helhet.. Kaffe hos Emmelie på mo...

Bra dag i helhet.. Kaffe hos Emmelie på morgonen, sen kom Tyra på spontanbesök så det blev lunch på stan och sen åkte vi ett varv i hennes Rosa cab :) får dock hjärtattack varje gång man åker med henne- hon kör ju som en biltjuv!! Efter det var jag och Axel i parken och matade änderna, knäckebröd stod på menyn idag och det uppskattades faktiskt haha. Till kvällen bakade jag och älsklingen mitt (ok mammas recept) nyttiga bröd som jag sen tog med mig i gåva till Emmelie under våran DH kväll. Fasen så bra DH är!! Men varje avsnitt tar slut alldeles för fort! Dubbelavsnitt tack!! Tyvärr så har Axel insjuknat i vattkoppor nu under sena kvällen så det kommer inte bli en så rolig vecka framåt :( hoppas på att han ärvt mina gener och får en lindrig version, jag hade bara en enda vattkopp som satt på ryggen. Nu ska den här lilla familjen gå till sängs, jag ska försöka hålla mig vaken en liten stund och läsa bok i sängen- så jäkla mysigt!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress