Måndag..
Jäklar vad kul vi hade på min 30 årsfest i Lördags!! Lite sorgligt att den är över men ganska skönt på sett och vis för nu kan jag äntligen slappna av.. Allt gick som planerat och bättre :) Massa roliga lekar som Irländsk julafton och Luftgitarr-tävling med flera..
Fick så mycket fina presenter så att det är inte klokt! En present kommer jag att få veta vad det är för nåt först den 1:a augusti- en resa på 2 nätter nånstans :) Spännande

Just nu ligger jag och myser i min nya onepiece som jag också fick i present från mina underbara vänner i lördags, drack dessutom en Latte-Macciato (fick en kaffemaskin också) nyss så särskilt trött är jag inte, men det gör inget för då kan jag se sista avsnittet av Desperate Housewives medans alla andra sover :)

Lägger upp några bilder från o lördags:























MK

Grattis i efterskott!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress