Long time...

no see...
Heeeeje alla mina tusen läsare ;) Nu var det ett tag sen jag sist skrev nåt härinne. Jaa vad har hänt sen dess då? Jo jag har fyllt 30 år! I förrgår :) Känns helt ok faktiskt, 30 är ju det nya 20!! (jo så är det visst!!)

På lördag har jag födelsedagsfest och jag längtar nåt enormt!! Anna- en av mina bästa vänner och barndomskamrat har hjälpt mig med allt bestyr och planerande mm men vi har ganska mycket kvar.. Hoppas jag ser slutet i tunneln snart. Mest nervösa är vi för vädret eftersom att vi ska vara utomhus, vi följer vädret slaviskt!! Vi har önskat fint väder på lördag kl 22:22 i flera kvällar i sträck (jag har även ringt runt och fått andra att önska samma sak) och jag har kastat en slant i en önskebrunn och önskat detsamma så nu tror jag att det är lugnt ;)

Markus min KÄRA sambo ska iväg med en kompis och göra nåt hemligt efter jobbet senare idag- misstänker och tror att det har nåt att göra med lördag :) Jäklar vad nyfiken man blir!!!! Ganska många som tisslar och tasslar omkring mig nu och det är det bästa som jag vet!

Lördagen kommer att bli super-duper rolig, vi har planerat in alla möjliga tävlingar och lekar, köpt fina priser mm. Ikväll/eftermiddag måste jag ta tag i att baka cupcakes inför lördag, har skjutit upp det hela dagen, 70 stycken ska göras.. gahhhhh
Sen ska det göras smörgåstårtor och annat senare i veckan.

Imorgon är det min brors studentdag och dessutom så kommer min syrra Madde hem som sen fyller år på Fredag så det är ganska fullt upp den här veckan, känner mig lite småstressad inför allt men samtidigt så kommer jag nog att sakna den stressen när allt är klart och över!

Anna-Min kära barndomskamrat och högrahand inför lördag & jag:

Tim

Grattis till Norrköpings hetast tjej alla kategorier ;-)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress