Kalle Anka på tv..
Men det har man ju sett några gånger tidigare.. men alltid spännande att se vilken ny kortfilm som kommer på slutet av julsändningen, om jag får chansa så säger jag Cars.
Axel är helt inne i programmet iaf :)

Vi fick sovmorgon imorse då Axel sov ändå tills 8:30, det har aldrig hänt förut, 07 brukar vara standardtiden. Han fick öppna en julklapp hemma vid granen imorse innan vi hoppade in i duschen, åt frukost och sen åkte ut till Landet för att fira julen. Markus är hos sina föräldrar i Lindö under dagen men kommer till oss framåt kvällen. Efter Kalle ska vi hela familjen åka upp till Min styvpappas syster med familj, det är också där vi kommer att öppna alla julklapparna efter lite julmat :)

Hittills har jag fått 3 st Kepler böcker av min mor, ska börja läsa redan imorgon tror jag. Har stora förväntningar på dom böckerna!

En hit som jag drack nyss var lättglögg som spetsats med päronkonjak, riktigt gott och värmde lite i kroppen också. Ikväll ska jag blanda varm choklad med Mintuu, har ni provat det? Sviiingott! Smakar precis som After Eight, Prova!

Kl 23:30 ikväll ska jag till kyrkan på midnattsmässa tillsammans med Markus, Anna, Nisse, Frida och Jimmy. Det är en tradition som vi haft sen vi var små barn :)

Jaa under tiden som jag skrivit detta inlägg så har Axel hunnit tröttna på tecknat och spelar nu ist dataspel med sin morbror.. Unge!

God Jul på er allesammans!! ♥
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress