Här sitter jag..
... Och bloggar på arbetstid =)  Inne på min fjärde natt i rad nu, bara 6 timmar kvar sen får man åka hem och sova... Det måste ju vara det bästa som finns, eller topp 3 iaf!
På söndag fyller min lilla Älskling hela 3 år. Stor pojke nu!! Han ska bli överraskad med Pannkakstårta och väckning på morgonen så det blir till att ställa klockan på 05 om man ska vara säker på att man vaknar innan honom haha.
Idag efter att jag hade gått upp så tog jag mammas bil och for hem till Norrköping ett par timmar för att träffa Lisa- har ju inte sett henne sen i måndags.. Vi tog en fika på stan och efter det en shoppingrunda som resulterade i 2 tröjor, 3 byxor, 1 klänning och en ny väska... Faaan visste att jag inte borde gått in på stan idag- dyrt blev det också... Fast inget slår känslan av att komma inför dörren med fullt av påsar i händerna, mina ligger dock kvar i bilen än så länge.

Har en rolig grej på gång den 12 Juni men tyvärr så kan jag inte avslöja det ännu men jag lovar att berätta senare. Kruxet är att jag ska jobba natt den dagen men jag tänkte gå ner till chefen imorgon bitti och vifta lite på ögonfransarna ;) Jag måste bara få ledigt!!! Kan man inte ringa det hära Poolia eller vad det heter, neje Manpower menar jag...

Har nån konstig sorts tandvärk i vänster sidan av käken, undrar om det kan vara visdomstand på väg kanske?!

Annars rullar allt på som vanligt! Har lite lust att hitta på något bara på impuls.. Gå och sätta sig på Trädgårn en helt vanlig måndag eller nåt annat crazy haha :p

People to see and places to go.. Tänkte fara upp till Tyra inom kort dessutom, hon var ju hemma förra veckan =) Faan vad kul vi har allihopa när vi blir samlade för en kväll!!!!!!!!

Nu ska jag gå och hämta en RedBull och göra lite skäl för min Lön puss Loverz!!!

Ps: HOOOOOOOORRRRAAAA för Eurovision Song Contest!!!!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress