Happy Birthday to me!! Nästa gång blir det 30....
Nu är jag alltså 29 år och 2 dagar gammal,gaaaaahhhhh snart 30

Men 30 är ju det nya 20 säger dom ;)
Jobbat natt inatt och har 3 nätter till framför mig innan jag kan vända tillbaka dygnet och leva normalt igen (i 2 dagar innan det är jobbdags igen) SUCK varför kan jag inte vinna 58 miljoner på Lotto för?? jag skulle ge bort hälften! Ja eller några miljoner iaf...

Ikväll ska jag inhandla chips inför nattjobbet, var dom tvugna att köra nya ugnsbakade chipsen som reklam mellan varje program igårnatt...

Får panik om det ska vara så här fint väder hela veckan när jag sover om dagarna, ni är väl inte ute och solar och får en massa färg va?!
Veronica

Får jag nya tuttar och en bukplastikop om du vinner 58 miljoner?!?! Snäääääääääääääälla!

elsa

oj! Du ser iaf verkligen inte ut som 29! Jag trodde att du var lika gammal som tyra, max. Har du modellat något när du var yngre förresten?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress