....
Imorgon bär det av till Sthlm där jag ska träffa Josse och umgås lite. Hon jobbar ju i stort sett jämt så det är inte ofta vi hinner träffas tyvärr...!

En hemskt tråkig sak är att min Morfar gick bort i förrgår. 2 månader efter mormors bortgång. Vi är alla jätteledsna men värst är det såklart för mamma och hennes syskon! Imorgon fredag skulle min mormor ha fyllt år så jag ska skicka henne en extra tanke imorgon!!
Vi har sagt nu att det är nog mormor som var för ivrig med att få upp morfar till henne i himlen... Känns skönt när man ser det på det sättet.

Jag har fått en lägenhet nu iaf, flyttar den 1: mars till Drottninggatan, fast det har ja kanske skrivit om tidigare va???

LISA kommer hem på Onsdag nästa vecka :) Ska hämta henne på Arlanda kl 06:00, Längtar så jag spricker!! Hon har varit i Thailand i 5 månader nu, vi har lite att ta igenom när hon kommer!!!!! Ni kan läsa om hennes resa på hennes blogg.


Jaha det var allt för den här gången, puss på er och mera semester åt folket ;)


Lisa:



Bästa bästa!!!!
LISA

OHHH vad glad jag ar som har dig du staller alltid upp nar man behover det!



Snart syns vi bara nagra dagar kvar nu!



PUSS!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress