Vad är det för fel på mig...
.... Förutom det uppenbara... nä vars

Nu har Axel tjatat om pannkakor hela eftermiddagen så jag slängde ihop en smet (helt enligt recept o regler), sen går nånting snett vid själva stekningen.. Mina pannkakor ser ju inte ut som pannkakor utan som stekta ägg, inte runda för fem öre.

Enligt receptet så skulle det dessutom bli 16 stycken, för jag tänkte att jag skulle va lite smart och frysa in som andra duktiga mammor gör... Men hur kommer det sig så att min smet bara räcker till 6 pannkakor då?

Till råga på allt så ångrar Axel sig och vill inte alls ha pannkakor när allt är klart (kan bero på att han såg resultatet) men slug som ja är kom ja på värsta smarta idéen, dränkte in dom i vanilj/chokladglass och då slank det ner hela 2 stycken... :)

Puuh vilken pärs, helt slut nu.
Jag som tänkt å överraska Axel med pannkakstårta när han fyller år. Har ett svagt minne att det faktiskt finns färdigstekta att köpa :)
Veronica

Fan vad du uppdaterat sen sist jag kika in här!

KUL!

Vilken jävla idot, med hunden! Hur fan är man funtad?! Fattar verkligen inte hur man kan!



Åh vilka härliga sommarbider! Vill oxå ha sommar nu!!!



Puss

Jeanette

Bara att öva (även om jag tycker pannkakor är hur lätt som helst att göra)

Så fram med kastruller å stekpannor å försök med det som du inte brukar lyckas med till slut går det :-)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress