Fredagsmys!!
Ikväll blir det fredagsmys för Axel och mig hemma hos mormor! popcorn och äpplejuice- Axels favoriter! Axel var lite varm och gnällig imorse så han fick stanna hemma från dagis och städa med mig ist.. Fast nu mår han mycket bättre. Imorgon blir det Dop och födelsedags kalas, efter det ska jag och Anna åka ut till Nytorp och ha en lugn tjejkväll med film-chips-läsk och en massa annat smarrigt! Funderar på att teckna för ett årskort på World Class... Men jag vet ju själv att jag är en sån som bara går dit i 2 veckor... Men den här gången kanske jag blir frälst i att träna???!!

Nu ska vi poppa popcorn och förbereda för idol sen blir det läggdags för både mig och Axel

Puss!!
Mamma

Klart att du ska börja träna.

din favorit

nästa helg säger jag bara. saknar dig! Ringer imorn från jobbet puss

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress