Uppdatera... och tillägga
Jag har 2 punkter till på min lista:

* Övertala Tyra till att flytta hem till norrköping igen på nåt vänster!

* Släppa personer som får en att må sämre ist för bättre!!


Idag ska jag på lägenhetsvisning i S-köping och sen på arbetsintervju igen så håll nu tummar och tår för min skull! Mjau ;) hahahah
Tyra

MJAU hahahaha hur har det gått hjärtat? Fan vad jag saknar dej, vill hem nu men har för mkt jobb inplanerat...! Kan du inte komma hit nästa vecka? Du behöver inte göra av med mer pengar här ju...Älskar dej

Anonym

klart du klarar det kakan!!



och jaaa övertala henne!!

Beauty By Beata

Tjena puman! Jag är med dig på punkt ett, stenhårt! Ja, men då kör vi igen och skippar kakelugnen ;) KRAM

Jeanette

Hoppas allt gick bra på interjuvn :-) hoppas allt går bra över lag

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress