Hej hå...

Det var ett tag sen sist... Är ju så jäkla upptagen förstår ni ;)

Är i full fart med att baka smörgåstårta som en liten överraskning till Niklas som kom hem från Thailand igår och är sugen på nåt svenskt att äta, smörgåstårta är väl svenskt va?!
Har fixat "smeten" så nu är det bara garneringen kvar, egentligen ska väl en smörgåstårta stå och dra ett dygn innan man äter den men Nicke jobbar ju ända till 23 ikväll så då får den vara klar..

Lägger ut lite bilder från i helgen då Axel och jag var ute på landet hos mamma/mormor och hälsa på:

På väg till affären- vägrar att ställa upp på bild



Axel o hans morbror



Mormors morgongröt

bästis

hahaha när alla kommer med citat om k'rlek kommer du med ett sånt, hahahaha..Längtar till nicke flyttar så jag kan komma hem o bo hos dej, var ju så mysigt sist ville inte åka, buhuuu puss

emma

Bäbisgubbe...Så söt han är alltså! Jag vill äta upp honom...haha puss

Madde

Ja sjukt dålig uppdatering på din blogg. Jag skriver till dig med min iPhone, coolt va? Puss

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress