Från 0 till 100...

Från att inte skriva ett inlägg på veckor så har jag nu postat flera idag, har fått nån sorts energi- men vet inte varifrån...

Jag hittade iaf dom här bilderna på Sallys blogg och var tvungen att lägga ut dom här! Fotografen heter Sally Mann och hon är sjuuukt duktig! Det här kan man kalla konst!!!!







Lägg märke till anorexikroppen bredvid



Var på gymmet förut och känner mig riktigt stolt över mig själv! Så jäkla smart att börja förbereda sig inför beach 2010 redan nu i oktober haha ;)
Imorgon kör vi ett pass till!

Veronica

Jag shit vad det uppdaterats nu då! Härligt!

Idag är du upptagen från 13.30 ca, då ska du hitta något snyggt till mej!

Sen kan du ju komma hit den 7:e ca kl 15 o ta med alla bra rengöringskrämer o masker du har så snygar vi till mej ordentligt!

Du är ju redan snygg, så för dej går det ju snabbt, men jag kan ju behöva lite hjälp dagen till ära!



Puss puss

Mamma

Ingen som vill prata med mig!

Jimmy

Sjukt talangfull fotograf. Jag håller helt klart med dig! Mmm. /J

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress