Woohoo
Humöret blir visst bara bättre o bättre :) Kan bero på halva påsen med choklad som jag nyss smällt i mig... Det är en ny sort från Eldorado som heter Doris och ser ut ungefär som Polly men smakar nåt annat obeskrivligt gott!!! Ni måste prova! Doris heter den alltså.

Fick låna min kusins bil förut för att åka iväg till Willys och inhandla mitt lilla kvällsgodis, startade bilen och började backa lite tyst eftersom att Kusin o hennes sambo försöker lägga barnen... Men så kommer jag självklart emot tutan inne i bilen och tutar 3 ggr innan ja hinner reagera, hahaha ja garva så jag nästan tjöt åt mig själv! Så typiskt!

Nu inväntar ja Desperate Housewife som jag tyvärr får se utan mina tjejer ikväll :(
Efter det så är det ju Paradise Hotel :)

Johanna

Hejsan!

Du missar väl inte att Deichmann sko öppnar sin Butik i Norrköping i morgon den 19e November kl 10:00 i DOMINOGALLERIAN!

Hoppas vi ses!



Hos Deichmann sko hittar du skor för alla i familjen.



Klicka på länken för att se mina favoriter!



http://johannakarlssons.blogg.se/2009/november/mina-deichmann-favoriter-ar.html#comment

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress