Åhhh
Jag börjar bli ganska trött på att leva i ovisshet!!
Vart ska ja bo? Flyttar ju ut ur lägenheten om 2 veckor...
Hur ska jag fixa med Axel dom mornar då jag börjar jobba 6.30? Dagis öppnar ju inte förrens halv sju och jag måste vara i söderköping då...

Emmelie flyttar utomlands i februari för att jobba, Lisa är fortfarande i Thailand och kommer inte hem på flera månader... Madde bor i Malmö..
Min älskade mormor lever inte längre... Blir så trött på allting!
Till råga på allt så har man en Niklas som tjatar och gnäller på precis allt man gör (var, när, hur)...

Ska livet vara så här???? Nu är det dags för en förändring känner jag! Ta sig i kragen och upp med humöret!

Men ja har ju ingen energi... SUCK!!!
EmelieCatrine

Hoppas allting blir bättre snart! Och att du hittar någonstans att bo, det löser sig säkert. Du har en otroligt söt son. (Brukar kika in här ibland..) :)



Tänkte på en sak.. Du och Tyra umgås inte längre eller?



Kram!

Lisa

Men lilla kakan det läter inte alls bra upp med dig nu!



Ta och köp lite makaroner i gräddsås och ta en funderare, du kan alltid ringa Fia hon är hemma.



Tänk på hur jävla underbar du är klart att du fixar detta bara att ta tag i det..kan bli roligt kanske.



Nu kastar jag ett stort lass med enerigi till dig så ut på ballen och hämta de!



Skrik lite det hjälper! och glöm inte glädje hoppen om du minns ha ha.

emma

Och tänk på att Lisa kommer hem i Januari! :) Jag tror tiden nu tills dess kommer att gå fort när det snart är ju o allt...hoppas det iaf :)



Pussar



P:S Ring om du känner dig ensam så kan jag pyssla om dig :)

Michalw

Låter inte alls kul med allt det där. Jag hoppas allt fixar sig så snart som möjligt.

Jonna

Men du har ju rätt till dagis från klockan sex på morgonen. Prata med dem så går det säkert att läsa.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress