Träningsvärk!!!!
Hur är det möjligt att man kan sån värk i kroppen som jag idag?? Bara efter att ha sprungit lite i brännboll... Jag måste bokstavligen lyfta upp benen med händerna för att få upp dom i soffan för annars rör dom sig inte en millimeter! Det måste verkligen vara världens bästa träning ju...

Idag har vi varit ute hos min mamma och firat henne på mors-dag. Efter det så hyrde jag och Lisa film: Changeling
Utan att avslöja hela innehållet eller slutet så kände vi faktiskt att det var en onödig film att se, lr kanske inte direkt onödig men man är ju inte nöjd i slutet av filmen. Hatar sånt, filmen var ju ändå över 2 timmar lång... Hur ska jag summera det här nu då??? Den var ju inte direkt dålig men om ni känner för att slå ihjäl 2 timmar nån gång så skulle jag rekommendera en annan film helt enkelt.

Nu ska jag surfa runt lite innan jag går och lägger mig, ska till badhuset med Axel och Lisa imorgon och kommer att behöva all energi jag kan få ;)  Hoppas verkligen att träningsvärken inte är ännu värre imorgon!!

GodNatt
Therese Halldén

Träningsvärk av lite brännboll... Du måste hänga på till SATS och träna lite någon dag. Imorgon blir det box för mig och Emmelie - det är träning det ;)



Snart blir vi grannar!



Förresten om du/ni inte har något planerat för helgen, så kom förbi hemma hos mig och Björn. Vi har lite utflyttningsfest.



Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress