Rättegången...

rättegången var ju igår som sagt och den tog hela 9 timmar... Vi var helt psykiskt slut igårkväll!!! Ni som har vittnat i en rättegång förut vet kanske hur jävla nervös man är innan!!!! Jag kunde  inte låta bli att skaka på rösten när jag svor eden att tala sanning och inget tillägga eller mm.. Men det gick bra iaf, Lisas åklagare var asbra-  Personen ifråga sitter iaf häktad fram tills domen avkunnas den 2:e juni kl 11.00. Jag skulle bli mycket förvånad om han inte får fängelsestraff! T.o.m försvarsadvokaten tyckte att fängelse var ett rimligt straff, dock inte lika länge som åklagaren tyckte.....

Jaja vi får se...

En sak som åklagaren nämnde i sin slutplädering var vilka speciella vänninor vi är och att det är ovanligt att vänninor har så starka band till varandra såsom vi har! Tyra och jag fattade varandras händer direkt, åhh jag är så stolt över mina starka vänninor!! Tillsammans kan vi övervinna allt och alla hinder!!!!!!

Micke

Oerhört starkt att klara detta. Er vän har det bra som har vänner som er!!

Jag hoppas killen får vad han förtjänar.

??

Är det meningen att namnen på de inblandade ska vara med?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress