Bloggsvacka...
Inte så skoj att sitta och blogga på en dator som är helkass och som stänger av sig själv hela tiden... En ny är på gång (dator alltså) Tyra är i sthlm och jobbar, har inte sett henne på en vecka nu :(  Men hon är hemma igen på Torsdag, har ju min kamera hemma hos henne så jag har inga nya bilder att lägga ut heller... suck... Eget arbete i skolan imorgon vilket betyder sovmorgon :) Men jag ska ta mig i kragen och plugga lite hemma faktiskt!! Puss & Godnatt

                                                   PLUGGHÄST???? hahaha
felicia

väääldigt snygg plugghäst :) älskar ditt utseende du är vacker :)

fotografen

Bilden "plugghäst"är bra,

mrP

Plugghäst? Absolut inte.. sekreterare i sånt fall. en väldigt nice sekreterare måste jag säga ;) haha.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress