Varför ska man ta skit???
Kl är bara 6 på morgonen och jag har inte fått många timmars sömn inatt!! Har legat och vridit och vänt på mig hela natten och blev bara mer och mer irriterad!! Ibland verkar det som om precis allt man gör är fel oavsett hur man gör det....
Men nu har jag bestämt mig!!  Jag tänker inte ta åt mig och låta småsaker förstöra min dag!!! Nu pratar jag självklart inte om er  mina kära läsare utan om en annan person som ni säkert kan räkna ut vem det är om ni läste mitt tidigare inlägg.... Jag tycker iaf inte att min blogg anspelar på sex men sen är det ju upp till var och en vad man själv tycker handlar om sex- vissa ser ju sexuella saker i allt... Man kanske ska ta en liten funderare på ens eget psyke i såna fall ...!

Vad hände med starka Tessan som inte brukade ta skit från någon...?? Nä nu tänker jag låta såna saker rinna av mig som vatten på en gås!!

Får man publicera såna här bilder när man är mamma???? Eller är det dåligt föräldraskap.....
Hur som helst kan du ju hålla den åsikten för dig själv T ! (notera spritflaskan på bilden oxå)


Jaha då är det bara att gå ner till bilen och åka iväg till jobbet, idag ska jag ha en underbar dag!!!!! Puss på re
Ninnie

Skönt att höra!! Ha en bra dag!! Kram!!

Bastardo

Framförallt Fallos-symbolen ni gör med händerna! Aja-baja! Nu tror ju jag att han är den enda människan i världen som uppfattat din blogg på det sättet men men kanske är nån till... Har ett lite uttryck som passar här "Fuckém"



Godmorgon på re

Caroline

har inte läst din blogg så länge men tycker inte alls att den anspelar något mycket på sex! klart man får blogga om vad man vill fast man är mamma!

Catrin

Låter vettigt, det där med att inte ta nån skit! Men ibland är det svårt att skaka av sig ... =(

eelina

Hejhej!

Har du en bild som du tycker förmedlar glädje/lycka?

I så fall ta en till på min blogg & anmäl dig till min fototävling!

Du har inget att förlora!

Kram!

THE TRUTH ABOUT TEREZE

Jag har börjat med Bloppis i bloggen och säljer nu en lila satinjacka från Replay! Ta en titt vetja.



" rel="nofollow">http://tekirch.blogg.se/2009/march/bloppis-satinjacka-fran-replay.html#comment*

Veronica

Fortsätt blogga din blogg tycker inte jag anspelar på sex, o klart man får lägga upp sådana bilder man ska ju inte gå o gräva ner sej bara för att man har blivit mamma. mammor får med ha roligt och jag tycker det är kul o läsa att du har det:)

Amanda

Nej, man ska inte ta skit! =D











http://mulatre.blogg.se

tiniii

hmmm? jag tkr inte det är så mycket sex här på bloggen :S





det är DIN blogg och du får skriva precis vad du vill tycker jag.



ha d bäst

Ln

Hej.

Jag tycker att du ska göra det du känner är rätt. Visst lite "mycket" blir de ju ibland men de är ju sån du är. Jag känner inte dig på riktigt men jag tror att du är en mycket rolig person som ihop med tyra o dina vänner gör en massa galna saker (inget fel i det) men de kanske inte ditt EX gillar... att din son är med iallt detta. Menar nu INTE att han är med när ni festar utan med nu i bloggen. Han kanske inte tycker att de är passande. Jag hade samma problem dock är jag inte så vild av mig men mitt ex gillade inte att jag skrev om vår dotter i början heller.. men vi kom överens om lite regler osv.. så nu funkar de hur bra som helst. Och min blogg är ju inte direkt känd som din =)

Men jag tror att man som mamma måste vara lite "duktigare" än andra alltså andra vill att de ska vara så... Man får inte riktigt vara så "galen" som man vill... Vilket är skit tycker jag. för du är bara Tessan när inte du har din son med o sen blir man mamma ordentligt när de är med. Så är jag iallafall sen har jag börjat tänka mig för så att jag inte gör bort mig för mycket för jag vill inte att nån ska tycka att jag är en "dålig" mamma ... För de är ju så de blir för i vårt samhälle ska man som mamma vara perfekt. Inget fel får man göra för då är man automatiskt en dålig mamma...

Ja en hel roman blev de här. Men jag tycker att du verkar vara en rolig tjej som har kul och jag tycker du ska prata med ditt ex o fråga vad han menar o sen får ni väl komma överens om "lite regler" som även du kan tycka är ok...

De är ju liksom hans son med. =) Ha de bäst

Och lycka till med allt // LN

-Puppy^^

Bara för att man är en mamma så behöver man ju inte sluta umgås med sina kompisar och dricka alkohol.. Alla föräldrar dricker väl alkohol, vissa mer vissa mindre. det är väl normalt? det är ju inte så att du sitter och dricker brännvin med din son i famnen liksom! :D

Lisa

Skönt att höra Gumman!!!!'



Som sagt detta är din blogg om ditt liv så du får skriva exakt vad du vill i den!



Att ha en blogg kan vara ett sätt att skriva av sig så gillar man inte de man läser så försår jag inte varför man läser andras bloggar.. antagligen för att de är roliga och intressanta.



Och en sådan människa är du skönt att du vet om det själv!



Klart att "folk" ska säga vad de känner men detta är ingen blogg om sex det är helt klart!!



PUSS!







linnea

haha fan vad härlig bild ;)

CAROLINE NORLING -

Ha en bra dag du med :D

My

Sex i bloggen? ne det tycker jag då rakt inte.. finns ju betydligt värre bloggar!



Hoppas du haft en kanon dag! :D

Besök gärna min blogg : www.myjernkrook.blogg.se



Kram

Maria

Vilken tönt... Så mycket sex är det väl inte här?? Fortsätt blogga som vanligt tycker jag!

Kristina

Tycker inte det är något fel på din blogg, att den anspelar på sex eller så. Tycker den är underhållande och trevlig. En vanlig mamma med vanliga galenheter! :-)

Däremot känns det lite jobbigt med en massa halvdolda pikar till din sons pappa. Det har så klart ingen annan med att göra hur förhållandet mellan er är men när sonen blir äldre kan han ju läsa och förstå. Det bekymrar väl mig mer så här spontant.

Ha det gott!

sally

jag tycker du skriver om för lite sex!

nej, jag bara skoja men jag tycker i alla fall inte att den "anspelar på sex" (advokattermer?).

ta inte skit från tommy, men det är lite respektlöst att lägga ut din ilska på honom här. det reagerade jag lite på. make love, not war. fred ut.

Andreas " Kryckan" Hansson

Klart man får göra så fast man är mamma, du är ju Tessan också.. Man måste kunna vara bara sig själv för en stund :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress