Välkommen in i gänget!!!
Nu har Frida också skaffat en blogg! Hon är en barndomsvän till mig och gravidvän eftersom att vi fick våra pojkar med bara ett par månaders mellanrum. Hon har dessutom en till på väg nu- kommer om 13 veckor...

Frida och hennes lilla pojke Gottfrid har varit här och hälsat på nyss- vi satt och disskuterade det här med bloggar och att det är sån hysteri med bloggar just nu där folk försöker framstå som perfekta och att deras liv ständigt är som en dans på rosor.... Hoppas att inte jag framstår som en sådan- jag mår skit vissa dagar precis som alla andra och jag och Nicke kan absolut gräla så mitt liv är inte alltid bara frid o fröjd, men det förstod ni väl kanske redan???!!

Var nu så gulliga och gå in och peppa Frida att hålla nya bloggen uppdaterad! Hälsa från mig!!!!
Micke

Du framstår absolut inte som en sådan :)

Erika

Självklart :)

lovisa

söööt blogg!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress