Tisdags...
Vi träffades som vanligt på Teaterbaren för att dricka vin och kolla på Desperate Housewife igår, tyvärr så var inte Tyra med- hon var ju helt slut stackarn.. Ni såg väl inlägget hon skrev här?? Hon är för underbar min älskade Bästis!!!!!!!!

Kolla in Lisa i bakgrunden hahaha!!!! Killen framför är okänd- inte hans bästa bild kanske...


Den här är så jäkla skitful!!! Höll på att skratta ihjäl mig när jag såg den!!!! Vad hände med min läpp????


Marre blev lika snygg hon med....


Pussgurka!!!





Som ni kan se så hade vi lika roligt som vanligt!!!! Kan inte ni som bor i Norrköping också dyka upp där nästa Tisdag??!!

Linda

Får man dyka upp fast man bor i Linköping? =)

michelle

Vilken skön bild, Med uggs på bardisken.



Kolla in min blogg, snart åker jag til LOS ANGELES och kommer befinna mig på dom hetaste klubbarna och glassiga privat fester i BEVERLY HILLS och...



michelledelice.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress