Stackars mig!!
Jag är sååå sjuk!!!! Kroppen värker, huvudet sprängs och det känns som om jag har rakblad i halsen.... Börjar min första dag på praktiken imorgon kl 13 men som det känns just nu så kommer jag att vara sängliggande imorgon också!

Axel är hos sin pappa och jag saknar honom så mycket att det värker i hela hjärtat!!!!!!!!




Fönstertittaren Axel ;)
amanda

aaaaw.. gumman! hoipas du blir bättre :)

hller tummarna för dig :)

pussah ;)

Jennyh

krya på dig :) kram

Josefine

Kolla gärna in min webshop, http://frokenjosefine.123ehandel.se

Mamma

Hejälskling

Stackars dig. Då var det nog inte sprutan som Axel blev sjuk av. Drick vatten.

Mamma

Veronica

Stackar min älskade lilla kusin då! Hoppas du kryar dej fort! Men jag tror du får sluta hångla med Tyra, det är nog hon som smittat dej! ;)



Jaqg är nominerad till veckans blogg! Av en bloggare alltså, in på hennes sida o rösta på den bästa bloggen! http://makeupartisten.blogg.se/2009/march/veckans-blogg-tavling-2.html



Kram

Therese

Rakblad i halsen låter ju inte sådär skitskönt. Hoppas att du blir bättre snart, krya på dig!

C

Usch, krya på dig!

emma

Den gården känner jag nog igen minsann. Din lilla pojk går ju på dagis på min gård. :) puss

Emma

Stackare!!! krya på dig.

Shimmer.nu

Tyck till på vår blogg!

Din åsikt betyder mycket för oss.



http://shimmer.nu

Maja

Vilken fin blogg! =)



Förresten, jag tipsar på min blogg och vill även höra din åsikt!



/Maja

http://waitingforamiracle.blogg.se

josefin

Nu är vi igång igen med försäljning av våra vackra Pashmina sjalar! 100% äkta Pashmina!



Vi säljer dem för endast 90 kr / st eller 2 st för endast 150 kr jämt!



Vi har dem i alla möjliga olika färger!



Ring för mera information.



Josefin Knutsson - Tel. 073 500 21 27



Nathalie Wedberg - Tel. 073 574 17 29



Eller maila på [email protected]

Sabina Delanie

NICE BLOG :)

Many hugs Delanie!

Tyras.se

hjärtat vi får sluta hångla!

pauline

Krya på dig!!

Känner igen det där med saknaden när sonen e hos sin pappa!!! Har min "saknevecka" nu....

Angelica

åh din blogg måste nyligen kommit upp på mest lästa bloggar för jag har inte sett den innan.. kul!

Hanna

haha söt liten fönstertittare :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress