Söndag....
Vad ska man hitta på??? Jo man kan städa- vilket jag gjort ett par timmar nu... Man kan fixa frukost på sängen till en bakfull pojkvän- Check √   och så kan man vara barnvakt till en 2 månader gammal bebis, Veronica kommer och lämnar Havanna om en liten stund. :) 

Sitter och slökollar på The Hills- jag bara avskyr Heidis pojkvän!!!!!! Han är ju helt jävla störd dessutom ser han hög ut på ögonen ständigt!!!!
amanda

aw, hatar verkligen söndagar.. fins typ ingeting o göra på dem :S

»» Michaela / Bloggdesigner ««

svara gärna på mina frågor om melodifestivalen! :)

Emma

å vad mysigt att vara barnvakt:)

Veronica

jag älskar The Hills och är helt fast men jag håller med Spencer är helt sjuk i huvet!! :p

Jenilita

MOhaha tack äntligen ja håller med dej! Han måste gå på nått den där,, det kanske förklarar hans totalt omänskliga värderingar med:) happy söndag

Alexandramarias

Vem vann Bloggfestivalen? Gå in på min blogg och se vem ni läsare röstade fram till Eurovision!



http://alexandramarias.blogg.se

Helén

Själv snodde jag nåt av Madde idag. Läs vad på min blogg.

jessica

samma söndagsrutiner som mig, låter det som.

kikat på the hills jag med, och heidis pojkvän är ju så jävla vidrig...

malin, kusinen

Jag bara älskar The Hills , !<3 Jag gillar inte Spencer. Jag tycker att Heidi och L.C ska bli vänner igen, o att heidi ska lämna spence.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress