Sevärd film!!!!
Så jäkla bra!! Ni som inte har sett den: Gå och se den! Män som hatar kvinnor- Stieg Larsson!!
Då var det läggdags igen då- börjar kl 06:45 hela veckan som sagt... Puss & Godnatt!
Anonym

va fan skulle inte vi se den ihop???

Erika ♥ Resan från 124kg!

Snygg blogg!

Ja, då får vi se den någon dag :)

Kram!

Anonym

Följ en Idolsökande 17 årig tjejs resa under uttagningen och hennes liv. Bloggen handlar om allt och lite till!



www.starcevic.blogg.se

svansen

Jag vet inte om jag vågar se den, är rädd att bli besviken, haha! Teaterbaren imorron?

Kram!

Elin

Kika gärna in min blogg och skriv en fråga eller tre till frågestunden :)

Hanna & ELsa - Tvillingsystrar

måste se den, har ju fribiljett och allt :)

amanda

aw, aa vill se det för tusan ;O(L)

men ha en skön måndag :)(L)

love!

Jannike

visst var den bra? Lätt en av de bästa svenska filmerna!:)

Fotballfruen

Hej vilken fin blogg du har! Söt son och skiitsnygga strumpisar...

kram från Oslo

Anders

har du läst boken innan? Jag är väl en av dom få som inte har läst böckerna... Tänkte mest om man skulle läsa böckerna först eller springa och kika in filmen med en gång!

Louise

Hej tess!



Vad kul att du börjat blogga:) du verkar vara en jordnära och rolig person!

Jag har en dotter på 9 månader snart och skulle tycka de va kul och du vill börja tipsa lite roliga barngrejer här på blogggen:) men bara om du har tid och lust så klart;)



Ha en toppen bra måndag snygga du;)

kramar mamma louise



p.s får man fråga när du har praktiken på piva?

min svärmor jobbar där;) världens skönaste, där kommer du ha kul!

sassa

Hej på dig.

Först måste jag säga att jag älskar din blogg.

Du får säkert en massa mail.

Det är så här att jag är en ung 2 barns mamma som lider av svår ångest.

Jag kämpar mot ångesten varje dag för att kunna vara med mina barn.

Jag undrar om du kunde tipsa om min blogg på din sida?

Jag vill berätta för andra hur det är att leva med denna sjukdomen.



Hoppas på svar!

Sofia

Åh, den vill jag se! Kul att den var bra, jag har ju läst böckerna!

Amanda

Många har sagt att den är bra, kanske måste se den då =D









http://mulatre.blogg.se

Anna

Detta är första gången jag ger blick åt din blogg. Har dock läst Tyra's blogg ett tag men inte vetat om att du skrivit. Har du bara skrivit sen i Januari och kommit på TopListan ? För det tycker jag verkar väldigt .. Vad ska man säga, coolt ? Har iaf läst igenom typ hela tiden blogg, och kan meddela att jag kommer fortsätta stirra igenom ditt liv!

Lisa

Vart har du tagit vägen....

Sophia

Har oxå sett den! Sjukt bra! Längtar till de andra filmerna kommer ut!

Sanna

BARA ETT TIPS



Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort i brevlådan som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem sålänge sidan knappt har några medlemmar. Det gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort, jag har snart ett presentkort på H&M och jag blev medlem igår. :)



Här är hemsidan http://www.freestreet.se/?r=1670

jenny

den är riktigt bra den filmen!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress