Party party!!!
Tjejfest igårkväll hemma hos Lisa, vi hade askul som vanligt!!! Kvällen avslutade vi på bomullsfabriken




























Glittergunvor

Vilket kalas ni hade, hihihi alldeles jättefestligt.

Men varför ingen bild på vad som hamnade i wc-stolen

Lisa

Tack gumman tur att jag har dig som vanligt lite roliga bilder de tar jag till min blogg.



PUSS!!

Lisa

ha ha

Kjell-Arne

Å de festen vill man ju vara en Flugga på väggen, å se hur kul ni Tjejer /Kvinnor gör för att ha så Kul, Kram Kjell

Athena

haha schysst bild med toaletten xD

Fredrik Frisören

haha vilka roliga bilder =)

VICTORIA

HAha ni verkar ha haft väldigt roligt =)

Emil Ehnberg

Hejsan , skulle vara kul om du ville rösta på mig i next star 2009 och få chansen att vinna min nya singel ! Kram Emil

Jen

hahaha du verkar ju vara en störtskön tjej, gulliga bilder speciellt den där toalett bilden, den var klockren!!

Lena

Haha härligt med en brudar som bjuder lite på sig själva! ^__^

cecilia

JAG ÄLSKAR DIN BLOGG!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress