OM MAN INGET FRÅGAR- FÅR MAN INGET VETA...!
Tänkte att jag skulle göra som så många andra bloggare och ha en liten frågestund. Ni kan fråga precis vad som helst- så ska jag försöka svara på alla!


Frågan är vad Lisa o jag sysslar med här......
Linda

Jag håller på med ett inlägg där jag ska samla massa bloggares bästa tips om hur man får läsare till sin blogg. Skulle vara jätte skoj om du skrev ditt bästa tips i en kommentar i min blogg :)

Jätte tacksam om du gör de :)

Emelie

Hej, här kommer en liten fråga :-)



Skulle du vilja skaffa fler barn, syskon till Axel? Och skulle du isåfall vilja göra det med din nuvarande pojkvän? :-)



Kram

rille

vet ju redan att du har sillisar.. men har tyra det med?

Sara

Frågan är vad fåret och grisen gör på golvet ? ;) haha

Anonym

Du & Lisa har sex, ser det ut som! :)

Madeleine

Vet du hur man ändrar plats på namnet som står vid headern? hehe kanske ingen fråga så just om dig men... :P

Anonym

Frågan är väll mer varför en ko parar sig med en gris under er!

Marie

Vad jobbar du med/pluggar du för något? Har läst nåt om nå sjukhus om jag inte minns fel??!!

Kram

Anonym

Tjoho gorgeous!! Skulle bara säga att dina fina stövlar bor i min hall, om du undrar var du har gjort av dom =) Synd att vi inte har samma size bara, då hade dom kommit till användning ;) Pussen o kramen Em

manda

hahaha precis ;)

så " va gr ni "?

Marika & Ina

LoEm

http://loem.blogg.se



Godnatt :)

Sov gott :)






http://loem.blogg.se



Godnatt :)

Sov gott :)






http://loem.blogg.se



Godnatt :)

Sov gott :)






http://loem.blogg.se



Godnatt :)

Sov gott :)




http://loem.blogg.se



Godnatt :)

Sov gott :)

Mischka

haha

Lina

Hej Tess! Jag beundrar dig verkligen över att du lyckats gå ner så pass mycket i vikt efter din graviditet. Du visar att det verkligen går om man vill :-)

Vad åt du som exempel till frukost, lunch och middag? Hur många kcal åt du om dagen ungefär?

Tess

Låt oss besegra Cancer tillsammans läs på min blogg om hur just du kan göra nytta NU





MVH:Tess trött tokig morsa

JOSEFINE

haha härlig bild ;d

Veronica

Men det var väl själva faan om du aldrig tänker svara mej!!!

VAD HAR DU FÖR ADRESS!??????



Så jävla upptagen är du väl inte så du inte kan svara på ett mess?



Har du varit o hälsat på mormor ngt mer?

Usch, tycker detta är mycket jobbigt!!!



Puss

Anja

Favoritfilm? Favoritbok?

Det bästa / värsta med bloggen?

Har du någon fobi?

svansen

Varför svarar du aldrig på mina kommentarer? Subba;)

Puss

tiniii

hahahah... syftar på djuren på sidan...







fniss*





ha d fint

Tyras.se

eehh varför ringer du inte din bästa kompis när hon är hemma och varför är din mobil avstängd???



En till. Ska vi gå ut på lördag?



En till. Vad är det bästa med din bästa kompis??



Hahahahaaaaaaaaaaaaa 'älskling fan jag döööör, T abstinens!

Linda

Vad har du gjort för att få massa läsare ?

Anna

Hur gjorde du för att bli känd så snabbt ? Förstår att Tyra's blogg hjälpte dig på traven men var det något du gjorde för att få så mycket läsare ?



Och jag undrar även hur du gick ner i vikt så snabbt och blev inte bara smal, utan fick en otroligt fin kropp ?



Blir nästan lite avundsjuk!

Madde Lundin



När tar du examen (exakt datum efterfrågas)?

Tia

härmar leksaksfigurerna?:P

Victoria

frågan är vad djuren gör på golvet? ;)

Sjalstar

Hur gick din förlossning, Berätta om dig o Axel bor han hos dig? osv

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress