Oj då...
Jag somnade vid 17 tiden idag- och sov till midnatt ungefär... Fick inte mer än ett par timmars sömn inatt. Praktiken var jättekul!! Väldigt mycket intryck så här första dan bara.. Överfallslarm som har gått och då släpper ALLA allt dom har och rusar dit, då menar jag folk från alla avdelningar omkring- läkare som undersköterskor... Men jag stormtrivs och ser redan fram emot att komma dit på onsdag igen! Man känner sig lite viktig när man går omkring i sjukhuskläder med passerkort så att man kommer in överallt ;)

Jag ska även vara på PIVA nån dag och dessutom få vara med vid ECT-behandlingar- spännande!
Nä nu ska jag gå och lägga mig igen, inatt är ju Niklas hemma också för första gången på 3 nätter ♥ och imorgon har vi sovmorgon tillsammans :)
Jeanette

Härligt att få sova ihop. här är det ingen lyxvara med det

lina

Spännande det låter! Vad är det du läser till? Sjuksköterska eller?



kram!

ssk

Vad har du för utbildning ?

amanda

aaw.. det är bra skönt o sova faktiskt.. :)

hoppas du har en bra dag, pussis

Anonym

Besök väldigt gärna mina bloggar,uppdateras ofta! =)



Allt i mitt liv = http://www.lvdp.blogg.se

Matbloggen= http://www.loveforfood.blogg.se

miss linde

Halo =) kommer du köra på hår accessoarer i vår?

Angelica

Hej, kolla gärna in my blogg.



Kram

Randy

Vad är ECT behandlingar?

tyra

aalskling hoppas praktiken gick bra, det tror jag! du klarar ju allt. alskar dej puss

Trollydolly

Ha en riktigt skön sovmorgon. Det är lyx en vanlig vardag. Läser du till sjuksköterska?



Är själv undersköterska men funderar på att läsa vidare.



Ha en bra dag

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress