NY DESIGN SÖKES!!!!!
Jag söker en ny design  och tänkte be er om hjälp. Alltså en liten tävling där ni skickar olika designer till min mail och sedan kommer jag att utnämna en vinnare som jag kommer att länka till från min sida och dessutom ha den stora äran att ha designat min blogg ;)

[email protected] är min mailadress så sätt igång och börja designa!!!!! Väntar med spänning!!!
Randy

Haha, jag är sämst på att designa däremot skulle jag behöva hitta någon som kan designa min blogg!

tiniii

ja det var på tiden ;)







ha d fint

Veronica

Kolla bilderna från Teneriffa som du tagit med min kamera....

Puss

tingeling

Jag tycker den du har är superfin!

/ En hetsätares dagbok



http://www.metrobloggen.se/enhetsataresdagbok

Vendela

Vi har frågestund i bloggen just nu så du får gärna komma in och ställa någon fråga. Det skulle göra oss jätteglada!! :)

narin

Fan va fånigt det lät.

Linda

Hoppas du har haft en bra dag :)

de är ju helg snart, vad ska du göra då?:)

Emmaa

aamandadahlstrom.blogg.se är duktig :)



& juste. frågestund i min blogg,kolla in & fråga :D

Ellen

Ja som tycker din bloggdesign du har nu är skit fin :) hähä

Andréa

Hej! Trevlig blogg :) Lust att följa varann på Bloglovin? :)

Eddie

Är jag ensam kille i bloggvärlden eller?:P

LoEM

Godmorgon :)

Har ni också snö idag? (Vart tog våren vägen?)

Tess

Nu har ja lagt upp hur rånet vi va med om gick tillväga igår ifrån de ja larma 112...

läs om du vill



Mvh:Tess

M A L I N

spännande tävling..

Daniel

Mera i SCHLAGERROSA tycker jag!

Sanna

BARA ETT TIPS



Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort i brevlådan som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem sålänge sidan knappt har några medlemmar. Det gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort, jag har snart ett presentkort på H&M och jag blev medlem igår. :)



Här är hemsidan http://www.freestreet.se/?r=1670

Robert Petersson

Tja tjejen, cool blogg & fräsha bilder..

Skulle du vara intresserad av att göra en photosession ? Söker nämligen nya modeller för sommaren 2009



/R

Astrid

NU ÄR DET TÄVLING PÅ MIN BLOGG!



MAN KAN VINNA EN JÄTTESTOR GOODIEBAG!

FilmX

Tycker din design nu är riktigt fin redan.

Tycker även att du ska kolla in på våran filmblogg där vi skriver om filmbolagens makt samt att vi ska rösta fram bästa film genom tiderna!/MVH FilmX

FilmX

Tycker din design nu är riktigt fin redan.

Tycker även att du ska kolla in på våran filmblogg där vi skriver om filmbolagens makt samt att vi ska rösta fram bästa film genom tiderna!/MVH FilmX

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress