NU TROR JAG ATT JAG VET...

Gått och funderat i timmar nu vem det skulle kunna vara som har mina stövlar i sin hall... Nu äntligen kom jag på vem det är, för det är väl du Emmelie Stenberg....

Rebecca

coool blogg! :D

tiniii

haha så kan det gå!

Veronica

mäh... Är du knäpp eller?



Ja ja...

Välkommen då till dopet 17/5 kl 14

osa 3/5

Funderade på om Tommy skulle få en inbjudan oxå...

Kram

Anna

Vilken kändisblogg tycker ni om ? Frågan ställs i min blogg och vill gärna ha respons!



www.saknadenskaver.blogg.se

www.saknadenskaver.blogg.se

www.saknadenskaver.blogg.se

www.saknadenskaver.blogg.se

Emmelie

Haha, ja, känner du många Emmelie, eller kommer det inte upp?! Jajamen, dina stövlar står i min hall, puss på dig från Emmelie Stenberg ;)

Hanna och Josefine

Hej!

Vi undrar hur du kunde fixa startsida, du vet, texten "Sanningen är stolthet och stolthet är sanningen" och en bild. Glad om du svarar på vår blogg:)

Elin Kristensen

Det ju så sjukt jobbigt när man har saker utspridda hos folk och inte kommer ihåg vem som har vad :)

Marielle

Nu är klocka precis 03.28 och jag har läst igenom hela din blogg. Ögonen faller snart tillsammans med min kropp pladask i säng. Iallafall, from nu tillhör du en av få bloggare som hamnat i min "favoritbloggarmapp" (långt namn det där). Tusen Tack för en mycket underhållande blogg. Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress