Nätt o jämnt...
...Att jag lever... Imodium-panodil-ipren-rinexin-resorb- Mina bästa vänner för tillfället!!!! Tack för alla snälla och uppmuntrande kommentarer!! Apropå den lilla olyckan så har många undrat var jag befann mig nånstans och då kan jag tacksamt svara att jag var hemma... Puhh!!!

Imorgon ska jag och Axel plåtas för en grej så då måste jag helt enkelt vara frisk!!!!! Ska straxt sätta min fot utanför dörren för första gången sen i lördags, ska möta upp Lisa och få en sömntablett så att jag kan sova inatt- fast jag vågar mig inte ut ensam utan N måste följa med och hålla mig under armen!

Som om livet inte var tillräckligt skit just nu så tänker min andra hälft (Tyra) åka till Thailand på söndag och vara borta 2 veckor.. :(

En frisk bild på mig, Madde & Emmelie i höstas
Leila bakar...

Men oj vad sjuk du verkar ha varit/är! Trist! Söt blogg, är din hund en tibetansk spaniel? Har en kompis som har tre såna men dom är lite större...

Anonym

Hej!

Kanske du eller dina läsare är intresserade av mina auktioner på Tradera? Jag säljer Heidi Klum-tischor, Naken Kate Moss-tischor, örhängen, körsbärsprylar, en billabongbikini och en söt kjol med hängslen och hög midja.



http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=573170&listtype=0

jessica

supa ikväll =?????:F:F:F

Jeanette

Skönt att du mår bättre

Anonym

det är inte bra att röka.. det täpper till i lungorna och tillslut kan man inte andas längre om ni inte visste det?

Lina van der Putten

Vilken bra bild =)



kolla gärna in min blogg :) http://www.lvdp.blogg.se

Anna

Krya på dig!

amanda

aw, gumman ;)

hur äre idag?pöss

Babbi - [Design & Foto]

Hejsan! Välkommen in till min sida om du är intresserad av en ny bloggdesign :-) Må gott!

Mina

Kommentera mitt senaste inlägg, är det rätt att bojkotta israel?

Aryan

Läs min blogg om du är intresserad utav smink!

Skriver inlägg om smink, idag skrev jag om

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

BÄST FÖRE DATUM.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kommer sminktips och fler inlägg om smink, var uppdaterade!



www.aryanm.blogg.se

www.aryanm.blogg.se

www.aryanm.blogg.se

carro

Hej, jag har en frågestund i bloggen. Kika gärna i och skriv din fråga där :)



puss

Matilda

Hej!

Hur har du lyckats få så många besökare på så kort tid. För du har bara haft din blogg detta året va (om jag har läst rätt...)?

Har du något tips?

Mycket tacksam för svar. :)

Matilda

yasmine

ha en fin kväll krams

Anonym

abooow yaoo, ni är som godis för blattar

Fiffi

Hej!

Nu kan du läsa om hundrasen pumi på mig blogg!

Kram,

Fiffi.

Sofia

Riktigt snygg blogg! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress