När man får oväntat besök...
Axel skulle egentligen vara med sin pappa idag efter dagis men så skulle dom svänga förbi här och hämta ett par stövlar till Axel och då var både Axel och jag eniga om att han skulle stanna kvar hemma hos sin mamma ist ♥

Så nu har vi ätit mumsiga mackor och glass och leker med bilar och möblerar om lite med hans lilla pall som han fått av sin moster i dop-present... Det gäller att tjäna lite mammapoäng... "Mamma är bäst" går han omkring och säger, vet inte var han fått det ifrån.... *host*

Axel har lite svårt för att bestämma sig i vilket rum han vill placera lilla pallen...









johanna

Väldigt söt unge det där! :D

Cornelia

Frågestund i min blogg.

ställ gärna en fråga :)

kram /cornelia.

aryan

Följ min blogg, skriver dagligen om bla

smink

mode

horoskop

sminktips

allmänna tips



www.aryanm.blogg.se

www.aryanm.blogg.se

www.aryanm.blogg.se

Madde

Haha kul att han gillar min present. Efter att jag kommit hem kommer han säga Moster madde är bäst. Saknar honom så hemskt mycket. Men snart, snart får jag träffa honom. Se till så att han är hos dig på Skärtorsdagen och långfredagen, LOVA!!

Mia

mys:), söt han är axel!

Johanna

Gud vad söt :D

Pia

Han är bra söt!

Kram Pia

Therese

vilken söt lite kille!! :D ja undrar vart han fått det ifrån :P



// http://www.forHair.nu

Allt om hår,hårvård och hårprodukter.

Anonym

shit vad lik du var hon som spelar mamma mia, kommer inte ihåg vad hon heter :P

Jessie James

hehe söta :D

Ebba

vilken söting :)

sara söderberg

nejj, va söt :)

Isabella

Hmm... Stolarna där ser bekanta ut! Vi har likadana :) Bra val ;-)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress