Musikaliska ungdomar....
Balkongen snett ovanför oss & balkongen snett nedanför oss är båda fulla med fulla (!) ungdomar- sist jag var ute och skulle röka så fick jag önska en låt som dom skulle sjunga för mig Live och jag valde Halleluja, dom var jätteduktiga och jättesöta men nu har det gått ett par timmar och dom börjar väsnas ganska ordentligt -så nu törs inte jag gå ut och röka längre för man vet ju aldrig vilka påhopp som kan komma då....

Så vart fan ska jag nu röka då???????? Får låta bli ett tag till helt enkelt men nu är jag riktigt röksugen!!!!! Så om jag bestämmer mig för att sluta röka nån dag så måste det vara fest här omkring hela tiden för att jag ska hålla mig borta från balkongen!!!!
Marie

Vad läskigt :D

Julia

rök under spisfläkten? ;)

Fredrik Frisören

Hoppas du haft en nice kväll!?

Micke

Instämmer föregående, rök under spisfläkten :)



Hade jag varit med om samma så skulle jag beställt Hardrock Halleluja eller Run to the hills :)

Anonym

DEN HÄR BRUDEN ÄR FÖR DJURPLÅGERI!! Läs inlägget.



" rel="nofollow">http://knowles.blogg.se/2009/march/pals-so-what.html#comment*

AnnaH

Illa,illa (; Eller vad säger ni ?

(K)

tjejen ; du har grymt fin blogg :O :)

Ninnie.

hahaha vet hur de är!! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress