Mia & Klara!
Det finns inga skönare personer än Mia & Klara på SVT!!! Jag vill va deras kompis!!!!!!!!!!!! ;)

Jaha "My partner in crime" är nu på Arlanda och väntar på att hennes flyg till Thailand ska lyfta... Snyft!! Dom kunde inte haft bättre tajming om man kollar på vädret här i Sverige! Hon kommer att vara saknad!
Niklas ska jobba natt igen... Usch allt känns skit idag! Måste göra nåt roligt snart! Ja det här blev ju inte ett så jävla roligt inlägg.........

Har varit på kalas hos Lithea idag som fyller 3 år:





Här är en bild på mig och Lithea på hennes dop då hon bara är 4 månader gammal

Veronica

Mmm visst var bilden på dej o Axel bra!

Tårtorna var i alla fall ganska söta o sliskiga!



Men du hon är bara 4 månader på dopbilden!

(Dopdag 8/7)

Puss

Emma

Lilla sötnosen! Min skrutt är 5 månader och en vecka nu och jag tycker tiden går alldeles för fort. Hur gör man för att stoppa den ett tag?! =)

Kram, Emma

sara frank

Hittade din blogg genom Tyras och nu är jag en flitig läsare av även din :) Såg du gillade mia och klara...finns inga roligare än dom alltså :) ha det bra

Anna

Ja visst e Mia och Klara fantastiska ...Tur att



man kan kolla på dem på Svt.se.. För givetvis missade jag det idag igen.

Ha det gott!

Anna

Cassie

Va gott med tårta!!! :D

Johanna

Ååh, Mia och Klara är helt underbara! Det är vad jag kallar riktig humor :D

Emilia

Jag älskar verkligen Mia och Klara. Så himla roligt, de är för härliga :)

Örjan

Shit va jag älskar tårta och jordgubbar, gahh, det bara vattnas i munnen. Födelsedagar e dom bästa dagarna!

http://minakulor.blogg.se/

örjan

Argghh.... kan inte sluta... tårta....!!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress