Med näsa för pomme!!!!
Jag tycker att jag är ganska renlig av mig och sköter hemmet så att det är skinande rent, dammsuger regelbundet osv.. Nu har Clyde suttit bredvid mig i gästrummet där vi har datorn och Gnällt en bra stund- när jag till slut frågar vad fasen han vill så visar han att han vill att jag ska dra undan tv-bänken så jag gör det eftersom att hans små bollar brukar hamna lite varstans... Men det finns inget bakom tv:n??? Till slut lägger jag mig ner och kollar under tv-bänken och hittar där 2 pommes. Sist jag och Nicke åt Mc Donalds hemma var vår första natt här i nya lägenheten för ca 2 månader sedan... Oj då... Självklart fick Clyde pommesen som belöning- det är ju trots allt lördag hahaha


Med näsa för pomme!!!
Emelie

Gud så gullig liten hund :D

selma

Super fin blogg.

Läs och kommentera gärna min & min kompis också

puss på dig <3

Azra

Oj vad söt han är!! Jag vill så gärna skaffa en hund men men..

Johanna

Underbart söt hund du har där!!!

Och en jätte fin blogg har du också! Kolla gärna in min blogg! Jag skriver varje dag, så fort jag får tid!

Ha en trevlig söndag! :)



Kram //Johanna

F O U T O S E ♥

Gud så söt! är det din ? :) ♥

Bastardo

Två månader gammal bortglömd pomme har en tendens att ropa på hjälp, Clyde skulle bara hjälpa dom

Emma

Lille plutten!

Randy

Haha, vad söt din hund är! Vad är det för ras? Jag & min pojkvän funderar på att skaffa hund :D

annica

Åhh söt:D

Nina

Åh, vad SÖT!

marie

Söt hund :)

amanda

otroligt söööt!

lisen

Söt hund vad är det för ras??

agnes&josse

så gullig hund! :)

besök gärna våran mat- och bakblogg!

/Agnes & Josse

elin

söt hund :)

sofia

nämen vilken duktig vovve, söt också :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress