Många bäckar små....
Idag fick jag en kommentar från den här tjejen, hon har startat en blogg för att hjälpa barn i Ghana där hon själv har varit och arbetat. Nu samlar hon in pengar och tjänar mer ju flera som är inne på hennes blogg så nu vill jag uppmana alla att undvara 1 minut av sitt liv och gå in där!!

Jag kan stolt berätta att jag har ett fadderbarn i Indien- en flicka på 4 år som jag har stöttat i 2 år nu. Det kostar bara mig 200 kr per månad och det är samma sak som 2 glas vin och ett ciggpaket ungefär... Alltså ingenting... Men för hennes familj gör det all skillnad!!!! Så om ni känner för att göra någonting för världens barn så tycker jag att ni ska besöka den här sidan och börja göra skillnad ni också! Tyra du skaffar ett fadderbarn idag!!!!

Idag mår jag bättre!!!! Ska åka och storhandla straxt och köpa en massa gott till Lets Dance ikväll!
Lucky Strike

du är god.



men! "2 glas vin och ett ciggpaket ungefär... Alltså ingenting... " det är ju en jäävligt bra kväll!

Viann

Om du är intresserad av mode, musik, vintage och mycket annat så är min blogg något för dig!

jch

De som har ett fadderbarn gör en fin och bra insats.

Kikki

Shit, vilken gullig blogg :) .. Tänkte bara fråga om du har lust o hjälpa mej me design till min blogg ? Kram :)

ani

haloo =) är inte du lite sugen på att blinga upp ditt kontorsmaterial?

Emma

där sk ajag gå in på en gång:)

Tyras.se

oke...'lsking

Morbror Micke

Du och Tyra är fan inte kloka men samtidigt väldigt sköna!

Anonym

din bloggdesign var jättevacker :d gjort den själv eller ?

malin

ska kika in på hennes blogg :) kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress