Lite jord under naglarna...
Har börjat fundera på om man kanske skulle odla lite tomater på balkongen i vår, dom luktar ju så jäkla gott!! Sitter nu och kollar på ett ashärligt program på kanal 2 om hur man odlar sina egna grönsaker och det ser helt underbart ut! Sommarkänsla!!!!!

Har inte hört något från de andra tjererna än så dom ligger nog bakis idag... ;) Jag å andra sidan mår finfint!

Tyra och jag en tisdagskväll i höstas...
cecilia

Neej så söt bild. Det var skit likt min kompis så var tvungen att kolla en extra gång och se så att det inte var hon ;

vad roligt det såg ut som att ni hade ;
jätte söta var ni ju också!



Hoppas du får en helt underbra och mysig söndag. Kolla gärna in min blogg om du vill http://ceciliaprecious.blogg.se

Love Cec

Bastardo

Akta dig. På långt håll ser tomatbladen ut som cannabis. Min kompis morsa blev hämtad och utsläpad i handbojjer framför alla grannars nyfikna miner, för att någon "skvallrat"







http://bastardo.blogg.se





HA en trevlig kväll

emma

Ja,men du smet ju din jävel! ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress