Jordgubbsrött i vår.
Det är färgen man ska måla sina naglar med, tänkte springa förbi MakeUpStore nån dag och kolla, jordgubbsrött låter ju underbart- jag tänker på sommaren direkt!!

Idag har jag varit på praktiken och sen på dagismöte direkt efter det- är helt slut! Fattar inte att man ska ha det så här för resten av livet sen- hur gör alla andra, hur orkar man liksom????

Axel sov i sin egen säng fram till 01 natt- 1 timme längre än natten innan :)  Inatt ska vi flytta hans säng lite längre från vår sovrumsdörr tänkte vi.

Nu har Tyra varit borta en halv vecka- alltså 1/4 av tiden... Men tiden kommer nog att gå snabbt och det ska bli skönt att slippa hennes tjat om att vi ska åka utomlands- nu är hon kanske nöjd för ett tag framöver... ;)

Vad tycker ni om min klänning här? Med lite gardintyg kan man göra mycket haha
mammabecka

Hehe, roligt att två av Saras kusiner läser min blogg! ;)



Du och någon Becca!



Sara är en bra tjej med humor!



kram

Anonym

DU FÅR GRATIS SKOR om du blir medlem



http://www.gratisskor.se/Register.asp?r=4201

amanda

haha fin bild, nej jag tyckte det såg bra ut ;O

hahaha :d

love!

Lavali

hehe inte för en gardin ju, passade nog bättre som klänning än vid fönstret skulle jag tippa på :D

mamma

Jordgubbsrött, okey jag kanske kan hitta nagellack på taxfree nu när jag drar till Holland på måndag. Förövrigt blir det nog ingen vild shopping, vet inte vad man handlar i holland mera än träskor och det är inte så lockande.

Mamma

Tommy

Har du censurerat bilden? :D

Anonym

- Diggar din blogg :)

emma

haha det var snyggt;D

Kjell-Arne

Jo den är fin fin, å de anndar är också jätte söt kram

Anonym

Visa erat stöd till min vän och hennes familj, i sökandet på hennes bror som sedan i måndags är försvunnen i Amsterdam ....



http://kyshtomat.blogg.se/2009/march/forsvunnen-i-amsterdam-1.html#comment

Maria

Hej guman, FAN va kul att du redan har sa manga besokare pa sa kort tid!!!! snart kommer du tjana cash :) Grymt coolt! Hoppas allt e bra me er annars! Har i Thailand e de varmt o skont :) Puss

Amanda

Riktigt snygg faktist. =)





http://mulatre.blogg.se







Alexandramarias

Kolla in Dagens Fråga på min blogg. Gå in och rösta, mycket intressant fråga idag



http://alexandramarias.blogg.se

Jenny

det låter faktiskt riktigt snyggt med jordgubbsröda naglar!

C A T T I S . G U S T A F S S O N

hahahah gud vilken söt klänning! :D

Anna Westergren

coolt!



Kram!

Angelica

DEN FÖRSTA SOM SKRIVER EN KOMMENTAR I MIN BLOGG BLIR LÄNKAD, SAMMA SAK MED DEN 10:E, 20:E, 30:E OSV!!!!

Elin

ha ha härlig bild :P

Linda

fin blogg:D

Miss Linde

Nu har jag dragit igång en tävling där du kan vinna en cupcake goodie, kika in och delta =)

Anonym

haha vilken cool bild =)



Titta gärna in på min matblogg http://loveforfood.blogg.se :)

Tess

Nu tävling till östeuropa va med å tävla och vinn..

lite senare idag lägger jag ut bilder på vår resa ifrån euro disney som vi kom hem ifrån igår



kram

Emma

Gör man såhär mot en bra vän?



Tyck till!

http://eeemma.blogg.se/2009/march/utkast-alltsa-nu.html

Jessica

Trendig klänning, hehe.. Håller på att lära sonen att sova i egen säng, huh? Är så glad att jag aldrig haft det problemet med Lucas, han har alltid sovit i egen säng i eget rum. Kan låta hårt mot en spädis, men oj vad jag har tjänat in sömn på det! Både jag o han har nog sovit avsevärt mer än om jag inte gjort så..

Fast jag undrar också..ska man vara såhär trött, så hur fasen orkar man vissa dagar? ler

Randy

Klänningen var skitcool och bilden var rolig, haha! ;)

s

vilken härlig klänning!

Isabelle

haha rolig bild! :D

kram

Kjell-Arne

Jaså varför kommer de ni som man skriver

LINA

Vilken klänning är snyggast av de två på min blogg? :-)

Emma

Fan vilken bra bild! :)

Fanny Gillbjer

har du gjort den? snyggt

kika gärna in min blogg om du har lust!

Cella

haaahha härlig bild hahaha :'D

Sarah

Haha rolig bild! :D



Besök gärna min blogg där jag skriver om min vardag och annat smått och gott!

http://saerah.webblogg.se

Nathy

Vilken fin lampa i bakgrunden :o

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress