JOBBIGT!!!!
Hela eftermiddagen och kvällen har jag hållt på och sorterat kläder- vilka som ska kastas, in i garderoben, tvättas, packas undan..... Är långt ifrån klar men jag la ner för dagen, orkade inte mer! Rom byggdes ju inte på en dag, eller hur....

Inatt ska Axel sova i sitt rum, får se vilken tid han kommer inknattandes till oss...

Jag kör på med praktik hela den här veckan också, ska jobba varje dag- ingen semester här inte!!

Idag blev det Fläskfilé & potatisgratäng ist för rå falukorv.... :)
Isabella

Blir det så för dig också att du hittar kläder som du inte användt men kan ändå inte kan slänga dom för att man tror att man kommer använda dom? Sjukt jobbigt! Men lycka till med resten av rensningen :)

Tess

hoppas du får en toppen vecka :)



så vill ja påminna om min tävling där du kan vinna en Mumin mugg/skål av Designer

Tove Slotte-Elevant

till ett värde av 418kr



Kram

NAVAS

HETA FESTBILDER PÅ MIN BLOGG!! SOTADE ÖGON, LÖSÖGONFRANSAR, STORA LOCKAR I TAJT ROSA FODRAL. EN BLONDIE, RÖDHÅRIG & BRUNETT - KAN DE BLI BÄTTRE? =) REDO ATT GÖRA STUREPLAN, WHITE ROOM! N´JOY!!

Mojsan

Åh gud vad gott! :)

Lisa

Du kastar inget give me!

Amanda

ååh! potatisgratäng,vad gott =D











http://mulatre.blogg.se

AnnaPanna

Hu, ser inte så festligt ut!

tiniii

mums!



älskar bilder på mat, jag vet inte varför :p

kanske för att jag är sånt matvrak och älskar allt som har med mat att göra.



hehe, ha d bra!

Sandra

Åh vad gott det såg ut! Kram på dig:)

bildkulan

Rå falukorv som är så jääkla gott.. med lite ketchup på en macka med bregott!! =)

Sandra

Ta gärna en titt på min blogg som handlar om hur det är att ha en allergi, vore trevligt med en en fråga eller ett tips på inlägg. Kram:)

Anna S

Mums! =)

Ida

Passa på att bli medlem på en helt ny sida med mycket få medlemmar: http://gratisgratis.nu/?t=499 . Få massa poäng bara genom att klicka på länkar, och det är lätt att värva medlemmar eftersom så få har hunnit hittat dit!

Jag har varit medlem i en timme och har snart ett presentkort! :]

emelie

Jag har hittat en ny sida som är superenkel att samla poäng på och det behövs inte alls mycket för att du ska få hem ditt presentkort! I jämförelse med bland annat gratisbio, gratiskläder, gratismode, gratissajt osv så är denna sidan oerhört generös.



Passa på att bli medlem nu när sidan knappt har några medlemmar! Då är det ännu lättare för dig att få presentkort och vinna i deras tävling, jag har redan samlat ihop till ett på H&M och jag blev medlem igår. :) Här: http://www.freestreet.se/?r=6302

M A R I E

Åh vad gott det där såg ut! Jag bor ensam och orkar sällan laga något finare tråkigt nog. :)

Anonym

Hejsan checka gärna in min blogg.



www.starcevic.blogg.se :)

Mickaela

Just nu kan du vara med och tävla om ett "anti"-stresskit i min blogg från HappyStore. Var med och tävla! Tävlingen fortsätter till fredag 3/4.



Mvh

Mickaela Valentine

M A R I E L L E

SISTA CHANSEN!



Imorgon drar jag vinnaren i min smyckestävling!



VAR MED OCH TÄVLA!



http://knockout.blogg.se/2009/march/tavling.html

JOSS

gud vad gott det såg ut :)

Sofia

Ser lite godare ut ;)

Josse

Hej!



Du måste bara läsa min blogg! Den handlar om alltifrån mode till tvspel. Hela den ocensurerade sanningen om en 18 årig tjejs liv! Ingen kommer undan! ;)

Anonym

gud så gott!

Jenilita in vegas

fy va gott det såg ut haha

Linda

Det där såg riktigt smaskens ut :D

Sandra

Såg ju supergott ut!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress